Chimera: Chaos

Autor: Wiktor „Bodvar” Łyżwa
Gdzie: Bukowina
Kiedy: 12.09, godź: 17.30
Realia: Cyberpunk, anime
Mechanika: Własna
Zapisy: wiktor.lyzwa@gmail.com lub przez priv na FB

Strona wydarzenia na facebooku

Zapowiedź

W roku 2034 skończył się znany świat. Prosperujące dominium Ludzkości zostało najechane i prawie całkowicie zniszczone przez istoty, o których zapomniano. Istoty, których istnieniu dawno już zaprzeczyła nauka.

Przez Demony.

Przybyłe z religijnych pism, zapomnianych sag i wierzeń, przetoczyły się przez Ziemię, siejąc zniszczenie i chaos. Ludzkość z trudem oparła się pierwszej fali inwazji, a kolejne miały dopiero nadejść. Zatrwożeni i zlęknieni, ludzie nie wiedzieli, co zrobić. Jak walczyć z potężnym wrogiem? W kim upatrywać nadziei? Czy w ogóle jakaś istnieje?

Ludzkość została zjednoczona pod przywództwem globalnej Rady Ocalenia Ziemi (ROZ). Ta powołała interdyscyplinarne grupy naukowców, zwane laboratoriami GENESIS. Rozsiane po całej Ziemi, skupiły się na wynalezieniu sposobów walki z najeźdźcą. To właśnie w nich narodziła się nadzieja na ocalenie. To właśnie tam powstał nowy typ żołnierza. Tam narodziły się Chimery.

Żołnierze wielokrotnie sprawniejsi od zwykłych ludzi, obdarzeni niezwykłymi mocami i zdolnościami, zdolni znieść rany, które kilkakrotnie zabiłyby każdego innego człowieka, dzierżący najpotężniejsze bronie. To właśnie Chimery. Wszystkie bez wyjątku są kobietami. Nikt nie wie, dlaczego, ale tylko posiadanie żeńskich chromosomów pozwala zmianę w Chimerę. W trakcie przemiany osobie poddanej procesowi wszczepione zostają Stygmaty – specjalne implanty, pozwalające przełamać żałosne ludzkie ograniczenia. Każda Chimera obdarzona jest również Puszką Pandory – głównym implantem, źródłem mocy dla każdej z nich. To, jakie zdolności indywidualne posiadać będzie Chimera zależy w głównej mierze od niej i jej stopnia zgrania z Puszką oraz Stygmatami. Niestety tylko jeden procent kobiet wykazuje naturalną genetyczną zdolność do przemiany, co sprawia, że ilość potencjalnych Chimer jest mocno ograniczona.
By wydobyć pełnię swych mocy, a w rzadkich przypadkach sięgnąć ponad własne ograniczenia, Chimera współpracuje z wybranym przez nią Limiterem: mężczyzną również posiadającym implanty, który jednak nie może się równać zdolnościami bojowymi z Chimerą. Dzięki Kluczowi Uriela jest on w stanie nie tylko odciążyć Chimerę, zapewniając jej większą moc, ale również samemu używać mocy Chaosu na polu bitwy. Nieoficjalnie mówi się, że Limiterzy powstali po to by kontrolować Chimery, aby potwory stworzone do walki nie obróciły się przeciw ich stwórcom.

Jest rok 2133. Rada Ocalenia Ziemi i jednostki Chimer skutecznie odparły osiem inwazji demonów. Zjednoczona ludzkość prosperuje jak nigdy dotąd. Status Chimer w społeczeństwie przypomina status mitycznych bohaterów. Zapewnione są im wszystkie luksusy, jednak oczekuje się po nich morderczego treningu i zaangażowania. Ludzie kochają je za poświęcenie i jednocześnie obawiają się ich. Od lat w społeczeństwie trwa dyskusja nad zasadnością tworzenia nowych Chimer i istnienia chimerycznych rodów. Mimo to laboratoria GENESIS pracują pełną parą nad kolejnym pokoleniem wojowniczek. Dodatkowo, raz na dziesięć lat przeprowadzany jest Karnawał. Polega on na walce między najpotężniejszymi Chimerami i wybranymi przez nich Limiterami. Te, które zwyciężą, nie tylko przysporzą wielkiej chluby swojemu GENESIS, ale również zapewnią, że to ich geny, Stygamty i Puszki Pandory będą faworyzowane przy kreacji nowych Chimer. To największy zaszczyt, jaki może spotkać Chimerę.
Obecny Karnawał właśnie się zaczyna. Jest niezwykły choćby i dlatego, że po raz pierwszy zezwolono na jego transmisję w mediach. Mają pojawić się też na nim główni szefowie GENESIS oraz ROZ. Jednak prawdziwy wstrząs budzi fakt, iż Centralne GENESIS zamierza wystawić aż dwie przedstawicielki. Wszyscy czują, że coś wisi w powietrzu. I to coś niekoniecznie dobrego.

A demony wcale nie poszły spać.

ROLE

Nadzór

Abigail Sinclair „Pani Wojny”
Jedyna żyjąca Chimera pierwszej generacji i zarazem nadzorczyni wszystkich GENESIS. Ta licząca sobie sto dwanaście lat kobieta nadal wygląda na pełną życia i beztroską dwudziestoparolatkę. Jednak pozory bardzo mylą. Brała udział we wszystkich walkach z demonami od 2033 roku, a jej doświadczenie, inteligencja i wiedza są legendarne. To prawdziwa żyjąca bogini.

Dr. Benedict Desmond
Sprawuje nadzór nad kierunkiem badań w GENESIS już od piętnastu lat. To właśnie on stoi za, podobno rewolucyjnymi, zmianami w dopiero tworzonej szóstej generacji Chimer. Podczas Karnawału zajmuje się głównie doglądaniem stanu zdrowia zawodniczek i pilnowaniem, by każda powróciła żywa do swego GENESIS.

Gen. Marika Czeczenko
Jedna z najwyższych dowódców wojskowych. Odpowiedzialna za zarządzanie jednostkami Chimer podczas walk z Demonami. To odpowiedzialna i pełna ambicji kobieta, która nie cofnie się przed niczym, byleby tylko chronić Ludzkość.

Prezydent Nathaniel Baltar
Formalny przywódca ROZ. Na jego barkach spoczywa wielki ciężar i odpowiedzialność, gdyż to głównie od jego wytycznych będzie zależeć dalszy rozwój projektów GENESIS, a w konsekwencji przyszłość całej ludzkości. Pochodzi z Cejlonu i od zawsze marzył, by być rolnikiem.

Chimery

Bridget el Satelaizer „Nietykalna Królowa” KOD: GG5 – 313
Reprezentuje Centralne GENESIS.
Bridget jest niezwykle utalentowaną i zdolną wojowniczką. Pochodzi z chimerycznej rodziny i jest w niej trzecią chimerą z rzędu. Na co dzień nieśmiała i stroniąca od bliskich kontaktów, w walce nie ma sobie równych. Jej ofensywny i pozbawiony skrupułów styl łączy się z niezwykłymi zdolnościami adaptacyjnymi.

Freydhis Lockdottir „Valkiria” KOD: GG5 – 487
Reprezentuje Północne GENESIS.
Freydhis jest spokojna i towarzyska, zawsze stara się zanalizować problem, nim go rozwiąże. Pochodzi z Północnej Europy, gdzie zanim jeszcze została Chimerą przeszła długi i rygorystyczny trening. W walce bazuje głównie na swojej niezawodnej intuicji.

Mikasa Kurohime „Berserk” KOD: GG5 – 147
Reprezentuje Wschodnie GENESIS.
Mikasa to ekstrawertyczka, tak w kontaktach z ludźmi jak i na polu walki. Wywodzi się z rodu starodawnych wojowników. Zwykle rzuca się w największy wir walki, nie oznacza to jednak, że daje ponieść się emocjom, raczej wykorzystuje je jako paliwo. Bazuje głównie na swojej szybkości i zręczności.

Karen Henderson „Nieumarła” („Ostatnia Czwórka”) KOD: GG4 – 969
Reprezentuje Zachodnie GENESIS.
To ostatnia pozostała przy życiu Chimera z czwartej generacji. Większość jej „sióstr” zginęła podczas szóstej inwazji demonów. Karen jednak zdołała przeżyć mimo licznych obrażeń. W podobny sposób Karen przetrwała kolejne dwie inwazje. Mimo czterdziestu siedmiu lat nadal jest najlepszą i jedną z najbardziej doświadczonych Chimer w całym Zachodnim GENESIS. Jest wierną i oddaną kompanką, która nigdy nie cofnie się przed pomocą przyjaciołom.

Moa Verendetti „Ponury Żniwiarz” KOD: GG5 – 001
Reprezentuje Południowe GENESIS.
Mimo reputacji nieco szalonej, nie da się ukryć, że Moa to doskonała Chimera. Do tego podczas ostatniej inwazji pokazała, że swój przydomek nosi nie na darmo. Zwykle budzi strach tak we wrogach, jak i w przyjaciołach, z uwagi na swoje nieprzewidywalne, często agresywne zachowanie. Potrafi jednak skupić się i poświęć całkowicie jednemu celowi. Zwykle dość towarzyska, jednak notorycznie otrzymuje mandaty za niszczenie mienia publicznego.

NIEZNANE „Lucy” KOD: E-HK-47
Reprezentuje Centralne GENESIS.
W bazie brak danych o tej Chimerze.

Limiterzy

Reinhard Kreuzeung
Doświadczony Limiter, specjalizujący się w sianiu zamętu na polu bitwy. Opracowuje wnikliwe i zaskakujące strategie, które zwykle przechylają szalę zwycięstwa na korzyść jego zespołu. Współpracował z kilkoma Chimera z Centralnego i Zachodniego GENESIS. Niestety, żadna z nich nie przeżyła.

Daniel Sergiejowicz Beria
Młody Limiter, charakteryzujący się największym odsetkiem przeżywalności partnerek. Prawie każda Chimera współpracująca z nim przeżyła, co powoduje, że jest rozchwytywany. Mimo to jest dość skryty i zamknięty w sobie. Wiele czasu spędza, by rozwinąć swoje zdolności.

Karl Vega
Ekscentryczny i impulsywny, łatwo dający się ponieść emocjom. Przez jednych uważany za skrajnego egoistę i narcyza, przez innych za oddanego i wesołego kompana. Jest dobrym Limiterem, a jego umiejętności bardzo przydają się w walce. Niestety, czasem traci nad nimi kontrolę, co jednak, na szczęście, zdarza się coraz rzadziej.

Stefanio Bargas
Niezwykle utalentowany i inteligentny Limiter. Potrafi błyskawicznie dostosować się do zmieniających warunków na polu walki. Zwykle improwizuje, przez co naraża tak siebie, jak i partnerkę, na niepotrzebne niebezpieczeństwo. Niemniej jednak podjęte ryzyko zwykle się opłaca.

Alex Nordignton III
Ten Limiter pochodzi ze szlacheckiej rodziny z byłej Wielkiej Brytanii. Zwykle opanowany i powściągliwy, prawdziwy potencjał pokazuje dopiero w ogniu walki. Niezwykle oddany swojej partnerce i gotowy na wielkie poświęcenia. Zasłynął podczas ósmej inwazji demonów, wynosząc ciężko ranną Chimerę z pola bitwy. Sam też doznał rozległych ran, lecz mimo to nadal walczy w obronie Ludzkości.

Inni

Jane Hanegawa
Znana reporterka. W swych artykułach zwykle bezkompromisowo przedstawia fakty i celnie komentuje bieżące wydarzenia społeczno-polityczne. Jest jedną z kilku przedstawicieli mediów, którzy zostali dopuszczeni do Karnawału. Jej relacji z tego zdarzenia spodziewają się tłumy.

 

Świat, kostiumy, wiedza
Na temat świata zamierzam napisać odpowiedni tekst i zamieścić go jako plik na wydarzeniu na FB. Czemu tak? Bo jest to świat, na stworzenie którego poświęciłem trochę czasu i chciałbym, żebyście wy, jako gracze, dobrze w niego „weszli”. Wiem, że zapewne macie dużo pytań, ale na naprawdę dużo z nich znajdziecie odpowiedzi we wspomnianym tekście.
To, co musicie wiedzieć na chwilę obecną, to fakt, że bazuje on głównie na cyberpunku wymieszanym z anime. Wam pozostawiam dowolność interpretacji. Jest tu miejsce na cyberneonowe ciuchy, brudny i stragany design czy bojowe suknie ślubne. Chimery to prawie półboginie, których przeznaczaniem jest najpewniej śmierć w mękach, zatem nie żałuje im się niczego, od najlepszych krawców po naprawdę ekstrawaganckie zachcianki. Zatem jeśli uważasz, że kolorowe wszczepy lub wspomagana zbrojo-suknia są na miejscu to ok.
Co do panów to Limiterzy zwykle noszą się na wojskowo. Zazwyczaj ich ubiór to mundury, które podkreślają narodowość lub cechy szczególne danego Limitera. Cóż, zachęcam wszystkich do puszczenia wodzy fantazji przy tworzeniu stroju. Aha, Limiterzy pochodzą z jednego ośrodka szkoleniowego – Męskiej Szkoły im. św. Jerzego. I zwykle po zakończeniu nauki w wieku dziewiętnastu lat wysyłani są na trzy lata do różnych GENESIS, gdzie wybierani są przez Chimery na partnerów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *