Gothic

 

Autor: Maciej „Książę” Antkiewicz, Piotr „Krokiet” Krokosz, Michał „Samalai” Ladra, Rafał „Mefi” Matraszek
Gdzie: Orkon – Łutowiec, woj. Śląskie powiat Myszkowski
Kiedy: 18 Lipiec (sobota)
Klimat: Gothic

Strona internetowa
Mail konktaktowy: mg@gothic.larp.pl

Zapowiedź:
Król Rhobar zjednoczył ludzkie wojska pod jednym sztandarem i pokonał wszystkich swych wrogów. Wszystkich, prócz orków… Do nieustannie toczącej się wojny armia króla potrzebowała oręża i zbroi – ekwipunku dzięki któremu ludzkość mogła zyskać przewagę nad hordami zielonoskórych. Taki sprzęt wykonać można było tylko z magicznego kruszca zwanego rudą, dostarczanego tylko w jednego zakątku Myrtany – kopalni w Khorinis, którą po kilku latach przekształcono w kolonie karną. Trafiali do niej skazańcy za choćby najmniejsze przewinienia. Magowie, chcąc uniemożliwić ucieczkę więźniom, otoczyli całą kolonię barierą, lecz już w trakcie rzucania tak skomplikowanego zaklęcia coś poszło nie tak i wszyscy zostali uwięzieni pod kopułą. Więźniowie z kolonii od razu wykorzystali zaistniałą sytuację, przejmując władzę w całej kolonii, zmuszając Króla do handlu z nimi. Więźniowie stworzyli obóz pod rządami najgroźniejszego z nich, Gomeza i każdego dnia za olbrzymie dostawy magicznej rudy dla Króla, dostają wszystko czego sobie zażyczą.

Niemalże każdy zna tę historię. A kto nie chciałby przynieść się w magiczny świat gry komputerowej Gothic? Posiada ona wielu fanów, a w Polsce jeszcze nie było larpa dziejącego się w tym świecie. Proponujemy wam grę na motywach tej legendarnej, kultowej pozycji. Grę, w której sięgniemy do źródeł klasycznego fantasy. Magia i alchemia, czarodziejskie zwoje i kolorowe mikstury widoczne na każdym kroku. Niepowtarzalny świat kolonii górniczej, nieprzyjazny, nasycony nienawiścią i o najdrobniejszy kawałek magicznej rudy. Jednym zdaniem “kto silniejszy, ten ma władzę”.

Akcja larpa zacznie się niedługo po utworzeniu magicznej bariery nad kolonią górniczą i przewrocie, w wyniku którego skazańcy przejęli władzę nad Obozem (później znanym jako “Stary Obóz”). Mimo, że nie pozostali już żadni zwolennicy zewnętrznych władz (przynajmniej oficjalnie), skazańcy nadal nie potrafią dojść do porozumienia. Z każdym dniem podziały stają się wyraźniejsze i coraz więcej słyszy się o planach założenia Nowego Obozu. Jakby tego było mało, w oddali pojawiła się tajemnicza wieża, ściągająca pomioty Beliara, a okolicę coraz częściej nawiedzają orkowie. Skłóceni ludzie nie zdają sobie sprawy, jak potężne siły gromadzą się tuż pod ich nosem…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *