Schron 14

schron

 

Autorzy: Narien, Samalai
Gdzie: do ustalenia
Kiedy: 8 grudnia, godz. 18:00
Realia: Fallout
Klimat: postapokalipsa
Ilość miejsc: 16
Mechanika: DKWDDK
Zapisy:
narien@larpownia.pl

Zapowiedź
Automatyczna wiadomość od Vault Tec: Vault 14. Nasz bezpieczny i szczęśliwy schron przeżywa szczególny dzień, którego nie zakłócą żadne przykre wydarzenia ostatniego czasu. Oto kolejne pokolenie wchodzi w wiek dorosły i przyjdzie mu wybrać drogę życiową. Niezawodny system przydziału wybierze dla Was zawód oraz kastę, do której będziecie należeć już do końca Waszego długiego i szczęśliwego życia w Schronie 14. Powodzenia!

Role

A1-01
46 lat, nauczyciel, wychowawca i opiekun psychologiczno-pedagogiczny
Osoba ta dba o zdrowie psychiczne mieszkańców krypty oraz zajmuje się edukacją najmłodszych jej członków. Cierpliwa i spokojna.

B1-02
38 lat, policjant, małżonek nadzorcy
Surowy i bezkompromisowy stróż prawa.

A1-03
41 lat, lekarz
Nieco zdystansowany, oddany swoim badaniom człowiek, nikt jednak nie ma zarzutów do opieki medycznej, którą zapewnia.

C1-05
35 lat, kucharz
Młody rodzic, dość skryta osoba, nie wspominająca wiele o swej przeszłości.

C1-08
44 lata, krawcowa
Jowialna kobieta, matka trójki urwisów, nastręczających jej ciągłych problemów.

D1-10
52 lata, porządkowy
Osoba odpowiedzialna za utylizację śmieci i porządek w placówce.

C2-11
19 lat, pseudonim „Boss”, syn krawcowej i technika
Szef gangu Skorpionów, najstarszy z trójki rodzeństwa i najbardziej pewny siebie.

C2-12
17 lat, dziecko kucharza
Ostatnio w bardzo wojowniczym nastroju, to pewnie przez nastoletni bunt.

D2-13
18 lat, dziecko porządkowego
Należące do najniższej kasty, najwyraźniej obrane za cel docinków ze strony gangu. Osoba sumienna i przykładająca się do nauki, najwyraźniej w nadziei polepszenia losu dzięki G.O.A.T-owi.

B2-14
17 lat, dziecko nadzorcy i policjanta
Człowiek otwarty, przebojowy i pewny siebie. Wielu widzi w nim nowego nadzorcę.

A2- 15
17 lat, dziecko nauczyciela i lekarza
Poświęca wiele czasu pilnie studiując pod okiem lekarza, jednak pozostały czas spędza kręcąc się po korytarzach krypty, nie wiadomo czemu.

B2-16
16 lat, dziecko nadzorcy i policjanta
Cichy i spokojny, nieśmiały flegmatyk. Zupełne przeciwieństwo starszego brata/siostry.

C2-17A
16 lat,  pseudonim: „Kotka”, dziecko technika i krawcowej
Starsza z bliźniąt i jak się zdaje bardziej przebojowa, pewna swoich wdzięków młoda dziewczyna.

C2-17B
16 lat, pseudonim: „Szczeniak”, dziecko technika i krawcowej
Młodszy z bliźniąt i ostatni z gangu, coś wydaje się go dręczyć.

A2-18
16 lat, dziecko nauczyciela i lekarza
Roztargniony poeta, ewidentnie idealizujący przedwojenne życie i rozmiłowany w literaturze z tych czasów.

C2-19
15 lat, sierota
Jego rodzice zmarli kilka lat po wejściu do krypty, prawdopodobnie z powodu odwleczonych w czasie skutków promieniowania. Prawdopodobnie również napromieniowany przed urodzeniem, obecnie jest nieco opóźniony umysłowo, wielu posądza go również o zaburzenia psychiczne.

Poza kilkoma rolami, których płeć jest oznaczona („Boss”, „Szczeniak”, krawcowa, „Kotka”), reszta ról może być odgrywana przez graczy płci dowolnej, byle zgadzała się ona wewnątrz par. Pisząc zgłoszenia, można również zgłaszać swoje sugestie względem pożądanej roli, jednak ostateczną decyzję w tym temacie pozostawiamy sobie, jako że znamy treść ról i upodobania wielu potencjalnych graczy. Zachęcamy natomiast do zgłaszania ogólnych sugestii („chcę dużo knucia”, „mam ochotę zagrać kogoś, kto jest dobry i opiekuńczy” etc.), które pomogą nam w dopasowaniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *