Kraków by Night: Hejnał Nocy VIII

ed7281de85a6623749fadedef7b00544

Podtytuł: Intrygujące wieści

Kraków to przeklęte miasto, gdzie nawet Rodzina błądzi w mroku tajemnic i rzeczy niezwykłych. Stare ulice wydają się tętnić własnym życiem, zupełnie jakby posiadały duszę. To miasto kontrastów. Puby i akademiki pełne młodych ludzi, czczących nowoczesne wartości a potem ginących w wyścigu szczurów. Obok nich żyje starzejące się konserwatywne pokolenie, nie rozumiejące pośpiechu i zawsze znajdujące czas na herbatę. Pogańskie rytuały na kopcu Kraka obok pełnych wiernych kościołów katolickich. Wyludniony z Żydowskiej społeczności Kazimierz. Kraków – Miasto Umarłych Królów. Czy jesteś gotów doświadczyć tutaj swojego Requiem?

Autor: Michał „Samalai” Ladra, Agnieszka Pokrzywka
Gdzie: Kraków
Kiedy: 27 maja (sobota), 19:00 – o tej godzinie formalnie zaczyna się gra
Realia: Wampir: Requiem, Kraków
Klimat: Danse Macabre, Mistycyzm/Legendy
Mechanika: Mind’s Eye Theatre
Zapisy: samalai@larpownia.pl

Facebook: odwiedź wydarzenie
Strona projektu: odwiedź (strona w budowie)

Zapowiedź:
Wieść o tym, że Hejnał Nocy ma być zamknięty rozeszła się błyskawicznie wśród starych bywalców klubu. Nie wiadomo, czy Leila Jakubowska planuje oddać miejsce w ręce kogoś innego, czy też – co bardziej prawdopodobne – przenieść je gdzie indziej. Cóż, można domyślić się powodów: czyż ostatnio nie nazbyt często lokal odwiedzała policja? Wiele osób uznało, że nie jest to bezpieczne miejsce i coraz częściej widywano tam pustki…

Rozeszła się również plotka, że w najbliższą sobotę będzie można spotkać kobietę w klubie i osobiście zadać jej pytanie, jak będzie wyglądała dalsza przyszłość Hejnału Nocy: czy jednak pytający uzyskają od niej odpowiedzi, których pragną?

Niektórzy mogą zapytać również, gdzie podział się jej krewny, również opiekujący się niegdyś Elizjum – Walery Jakubowski. Fakt, że dawno go nie widziano w mieście, a ktoś powiedział, że zapytana o to Laila wydawała się wyjątkowo niespokojna.

Ostatnie wydarzenia w klubie R’lyeh, szczególnie zaś postrzelenie Adama Nowickiego, spowodowało, że nadano temu miejscu status Elizjum. Czas jednak miał pokazać, jak często klub będzie odwiedzany. Raczej nie zapowiadało się, aby miał zastąpić Hejnał Nocy. Faktem jest, że za Klubem Dżentelmenów podąża ślad kryminalnych – skoro okazało się, że i tutaj policja węszyła, szukając tropu krakowskich morderstw. Trudno się dziwić, skoro pisano nawet o tym w gazetach, kiedy informowali o śmierci Kornelii, dawnej barmanki z Hejnału.

Kolejną ciekawostką jest wieść, jakby rodzimowiercy mieli w tym roku zaprosić na obrządek Nocy Kupały nie tylko osoby przynależne do ich grupy, czy też wyznania – ale też osoby nie utożsamiające się z ich ideami oraz wiarą. Prawdopodobnie więcej miało być powiedziane właśnie tej nocy, przy okazji zbliżającego się, większego spotkania Rodziny. Wszystko wyglądało na to, że będzie to noc intrygujących wieści…

Zasady warte odświeżania:
♦ każdy gracz ma obowiązek współtworzenia materiałów do gry swoją postacią oraz pilnowania dopilnowania wszystkich innych przygotowań przed grą;
♦ lista postaci celowo jest tajna;
♦ przedstawiciele Rodziny posiadają dostęp (na dysku Google) do informacjiRodzinie Krakowa;
♦ w grze „biorą” udział wszyscy przebywający w miejscu odbywania się odsłony, na jednym z trzech poziomów „dostępu”: gracz (wstążka na ręce, pełny udział w grze), ofiara (czerwona wstążka na piersi, aktywny, częściowy udział w grze), tło (inne osoby w lokalu, ograniczamy zaczepianie ich);
♦ gra zaczyna się o godzinie punkt 19:00, bez formalnego poinformowania graczy o rozpoczęciu;
♦ nie ma formalnej składki za udział w grze – na barze jednak będzie skarbonka Larpowni, zachęcamy do wrzucenia symbolicznej „złotówki” na cele marketingowe stowarzyszenia;
♦ punkty doświadczenia za dramę przydzielane są w pełnym wymiarze tylko tym graczom, którzy napiszą po odsłonie raport;
♦ poprawną, ostrożną nomenklaturą są słowa: Rodzina, spokrewniony, sługa, pracownik; nie zaś: wampir, ghoul etc.;
♦ każdy gracz winien przygotować sobie wstążkę w kolorze bezpieczeństwa (zieloną, żółtą lub czerwoną) na nadgarstku, w widoczny sposób – jest to oznaczenie, które przekazuje również współgraczom informację, że jest się w grze!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *