Nordavind już za kilka dni!

Jeżeli coś z poniżej podanych informacji nie zgadza się ze wcześniejszymi ustaleniami z Arcmage i Carrie, prosimy o natychmiastowy kontakt. Role zostaną przekazane bezpośrednio przed imprezą.

ROLE

Jarl, jego rodzina i świta:

  1. Jarl, Hakon Gunnerson (Krzysztof P.) – mężczyzna w podeszłym wieku, władca tych ziem. Niegdyś wielki wojownik, dziś zmaga się z problemem głodu wśród swoich poddanych. Jego jedyny syn, Alvis, zaginął podczas wyprawy wojennej.
  2. Embla (Barbara P.) – żona jarla. Piękna kobieta, będącą ozdobą dworu. Znana z łagodnego usposobienia i sympatii wobec Sunnivy. Wspólnie haftują, spędzając ze sobą wiele godzin.
  3. Hjordis Emblasdottir (Wilczyca) – starsze z dwójki dzieci jarla. Jeszcze do niedawna była wojowniczą Skoeldmo, jednakże widmo głodu zmusiło jarla do wydania jej za mąż.
  4. Sunniva (Justyna G.) – siostra jarla. Nie dała swojemu mężowi potomków, co wyjątkowo oboje martwi.
  5. Ragnarr (Jacek L.) – mąż Sunnivy i dowódca straży. Zasłynął w wielu bitwach jako dzielny berserker.
  6. Ingmar (Kidan) i Ingvar (Kidan) – bliźnięta. Znani zawadiacy, będący najlepszymi wojownikami w straży jarla. Nawet Ragnarr nie jest w stanie ich odróżnić.
  7. Eir (Duch) i Sigrun (Shampoo) – Skoeldmo z drużyny Hjordis, wiernie służące jej od wielu lat. Przybyły dzisiaj, by wesprzeć ją w tym smutnym dla nich dniu. Przybyły do siedziby jarla, prowadząc ze sobą spotkanych po drodze wędrowców.

Poselstwo:

  1. Sigurd Borgirsson (Kijek) – władca sąsiednich ziem i przywódca poselstwa. Niewiele osób miało dotąd okazję go poznać, lecz jego przybycie zwiastuje koniec głodu.
  2. Leifr Sigurdsson (Mojżesz) – syn Sigurda, który przybył poślubić Hjordis, co właściwie czyni go przyszłym dziedzicem ziem jarla Hakona. Sprawia wrażenie osoby dumnej oraz zdystansowanej.
  3. Bjarni Bjarnisson (Mercol) – przyboczny i przyjaciel Leifra. Wygląda na dobrego wojownika, lecz jego maniery pozostawiają nieco do życzenia.

Wolni ludzie:

  1. Asmundr (Wojtek M.) – kartograf, szkutnik i rybak w jednym. Zawadiaka, który (jak sam twierdzi) był w Vinnlandzie i podobno trzyma w domu syrenę na smyczy.
  2. Meri Dagrunsdottir (Anastasis) – obrotna handlarka o niezwykłym uroku osobistym. Pozostaje nadal niezamężna, jednak ma niezwykłą smykałkę do interesów, która pozwala się jej utrzymać. Zajmuje się sprzedażą znalezisk Asmundra.
  3. Erla Zielarka (Agnieszka R.) – młoda dziewczyna, która niejednemu pomogła swoją znajomością ziół.
  4. Ivar Sveinsson (Adam P.) – myśliwy, zamieszkujący wioskę od paru lat. Od czasu głodu, tylko on potrafi znaleźć zwierzynę, zaopatrując mieszkańców w mięso.
  5. Halli Tryggvison (Alavar) – mistrz kowalski.
  6. Inaluk (An’nah) – cyruliczka i akuszerka w jednym. Ta egzotyczna dziewczyna, była niewolnica, została przywieziona z wyprawy wojennej przez jarla Hakona. Ratując jego żonę podczas trudnego połogu, zyskała wdzięczność władcy, a tym samym – wolność.
  7. Brat Radogost (Przemek W.) – duchowny chrześcijański. Przybył zza Bałtyku, by krzewić swą wiarę. Został przyjęty na dwór, by mógł przeczekać zimę – stało się to za wstawiennictwem dobrego serca Sunnivy.

Kapłani:

  1. Ulfr (Thobi) – kapłan na służbie jarla. Ślepy i stary, jednak nie na tyle, by nie móc przeprowadzić ceremonii zaślubin.
  2. Sigurbjorg (Qadesh) – rezolutna staruszka posiadająca kramik z różnościami. Wróży, sprzedaje dziady i amulety. Została zaproszona na dwór, gdzie cieszy się szacunkiem i sympatią wszystkich, poza Ulfrem.

Wędrowcy:

  1. Runi Poszukiwacz (Curtis) – starszy mężczyzna, jeden z dwóch, który zgubił ścieżkę w czasie śnieżycy. Przemarznięty i głodny, został przyprowadzony na dwór przez Skoeldmo.
  2. Ari Olafursson (Mincerz) – młody skald opiekujący się starszym towarzyszem. Na jego przybycie wszyscy zareagowali z entuzjazmem, wszak wkrótce ma się zacząć wesele.

Zgłosiło się mniej osób niż przewidywaliśmy, więc pracownicy cateringu poprosili nas o zebranie dodatkowych 10zł od osoby – w przeciwnym wypadku impreza stanie się dla nich nierentowna. Jeżeli nie uda się nam zebrać tych pieniędzy, powinniśmy ich o tym poinformować; wtedy uczestnicy larpa będą musieli zakupić część zimnych napoi we własnym zakresie. Z racji tego, że jesteśmy zadowoleni ze współpracy z tą firmą, a także z cen, jakie oferuje, prosimy Was o zagłosowanie w poniższej ankiecie.

Larp zostanie rozegrany na mechanice DKWDDK.

Macie utwory, bez których nie wyobrażacie sobie Sylwestra? Chcecie urozmaicić naszą playlistę? Zapraszamy do przynoszenia na pendrive’ach własnych utworów :)

Jeżeli jesteście w posiadaniu rzeczy, które mogą pasować klimatem do larpa, weźcie je – sala z pewnością na tym zyska wizualnie.

Pozdrawiamy i do zobaczenia!

  1. Pierwszy cud się wydarzył… znaczy są role :)

    Nie obiecuję, że uda mi się wykombinować strój woja Vikinga przez te kilkanaście godzin, ale zobaczymy… liczę na kolejny cud.
    Postaram się przynieść typowe co się da – są szanse na jakieś plastikowe miecze czy toporki…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *