Gothic

 

Autor: Maciej „Książę” Antkiewicz, Piotr „Krokiet” Krokosz, Michał „Samalai” Ladra, Rafał „Mefi” Matraszek
Gdzie: Orkon – Łutowiec, woj. Śląskie powiat Myszkowski
Kiedy: 18 Lipiec (sobota)
Klimat: Gothic

Strona internetowa
Mail konktaktowy: mg@gothic.larp.pl

Zapowiedź:
Król Rhobar zjednoczył ludzkie wojska pod jednym sztandarem i pokonał wszystkich swych wrogów. Wszystkich, prócz orków… Do nieustannie toczącej się wojny armia króla potrzebowała oręża i zbroi – ekwipunku dzięki któremu ludzkość mogła zyskać przewagę nad hordami zielonoskórych. Taki sprzęt wykonać można było tylko z magicznego kruszca zwanego rudą, dostarczanego tylko w jednego zakątku Myrtany – kopalni w Khorinis, którą po kilku latach przekształcono w kolonie karną. Trafiali do niej skazańcy za choćby najmniejsze przewinienia. Magowie, chcąc uniemożliwić ucieczkę więźniom, otoczyli całą kolonię barierą, lecz już w trakcie rzucania tak skomplikowanego zaklęcia coś poszło nie tak i wszyscy zostali uwięzieni pod kopułą. Więźniowie z kolonii od razu wykorzystali zaistniałą sytuację, przejmując władzę w całej kolonii, zmuszając Króla do handlu z nimi. Więźniowie stworzyli obóz pod rządami najgroźniejszego z nich, Gomeza i każdego dnia za olbrzymie dostawy magicznej rudy dla Króla, dostają wszystko czego sobie zażyczą.

Niemalże każdy zna tę historię. A kto nie chciałby przynieść się w magiczny świat gry komputerowej Gothic? Posiada ona wielu fanów, a w Polsce jeszcze nie było larpa dziejącego się w tym świecie. Proponujemy wam grę na motywach tej legendarnej, kultowej pozycji. Grę, w której sięgniemy do źródeł klasycznego fantasy. Magia i alchemia, czarodziejskie zwoje i kolorowe mikstury widoczne na każdym kroku. Niepowtarzalny świat kolonii górniczej, nieprzyjazny, nasycony nienawiścią i o najdrobniejszy kawałek magicznej rudy. Jednym zdaniem “kto silniejszy, ten ma władzę”.

Akcja larpa zacznie się niedługo po utworzeniu magicznej bariery nad kolonią górniczą i przewrocie, w wyniku którego skazańcy przejęli władzę nad Obozem (później znanym jako “Stary Obóz”). Mimo, że nie pozostali już żadni zwolennicy zewnętrznych władz (przynajmniej oficjalnie), skazańcy nadal nie potrafią dojść do porozumienia. Z każdym dniem podziały stają się wyraźniejsze i coraz więcej słyszy się o planach założenia Nowego Obozu. Jakby tego było mało, w oddali pojawiła się tajemnicza wieża, ściągająca pomioty Beliara, a okolicę coraz częściej nawiedzają orkowie. Skłóceni ludzie nie zdają sobie sprawy, jak potężne siły gromadzą się tuż pod ich nosem…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *