Co prawda na konwencie Imladris zabrakło bloku larpowego, niemniej jednak Larpownia zaprasza na dwa larpy, jeden w klimacie klasycznego fantasy, drugi w świecie ?Star Treka?.
GOSPODA NA POGRANICZU
Autor: Anna ?An-Nah? Łagan
Gdzie: Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza, mieszczącego się przy ulicy Studenckiej 13, sala 9
Kiedy: 9 października 2015, godzina 18:00
Realia: Fantasy
Klimat: Karczma
Mechanika: DKWDDK
Zapisy: Na konwencie
Siedzicie w karczmie. Tak, to jest larp o siedzeniu w karczmie. O rozmaitych indywiduach, które mogły się w karczmie w świecie fantasy spotkać, o poszukiwaniu questów i mrocznej postaci w kapturze, obserwującej wszystkich z kąta. Czy trzeba coś dodawać?
Kostiumy w klimacie fantasy mile widziane, choć nieobowiązkowe. UWAGA! Obowiązuje zakaz używania broni innej niż bezpieczna!
Larp przeznaczony na 14 osób, wszystkie role są unisex. Zapisy na konwencie przed larpem. Mechanika domyślna to DKWDDK, ale ponieważ larp jest beginners friendly dopuszczam możliwość rozwiązywania konfliktów w inny sposób.
INTRUZI
Autor: Maria ?Mirveka? Rybarska, Anna ?An-Nah? Łagan
Gdzie: Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza, mieszczącego się przy ulicy Studenckiej 13, sala 9
Kiedy: 11 października 2015, godzina 11:00
Realia: Star Trek
Klimat: sf
Mechanika: wydawanie punktów
Zapisy: Na konwencie
Strona wydarzenia na facebooku
LARP w realiach Star Treka. Załoga statku U.S.S Arion próbuje uratować z planety grupę rozbitków. Muszą zrobić to tak, by nie zwrócić na siebie uwagi tamtejszej, wciąż nierozwiniętej cywilizacji.
Larp jest częścią konwentu Imladris. Rozgrywka przewidziana na trzy-cztery godziny, około 10 osób i dwie sale. Gracze podzieleni na dwie grupy: rozbitków uwięzionych na planecie ii załogę U.S.S. Arion, mające ze sobą kontakt jedynie przez komunikator.
Mechanika oparta na wydawaniu punktów. Kostiumy mile widziane, choć nieobowiązkowe (ponieważ gracze będą załogą statku federacji sugeruje się kolory czarny + czerwony/niebieski/żółty). Wszystkie role są unisex.