Nienawistna Kantyna

Galaktyka 41 milenium to wrzący kocioł nienawiści, anarchii i bezmyślnych rzezi, w ogniu których całe rasy doprowadzają do własnej zguby. Imperium Ludzkośći trwa, każdy dzień swego istnienia zawdzęczając poświęceniu niezliczonych dusz. Oto opowieść o kilku z nich.

Steellegionmoti


Autor:
Wiktor „Bodvar” Łyżwa
Gdzie: Steamland Tawerna, Dietla 64 – znalezienie lokum to dodatkowy quest ;)
Kiedy: 27 luty 2016, 14:00
Składka: symboliczna, od serca
Opłata rezerwacyjna: 10 zł (czytaj dalej)
Realia: Warhammer 40.000
Klimat: Gwardia Imperialna, intrygi, militarystyka behawioralna, spiski, Nienawistna Ósemka, Wściekłe Psy, kwiatki dla Tzeencha.
Miejsce akcji: Kantyna oficerska, świat-poligon Geiger 8
Mechanika: DKWDDK
Zapisy: wiktor.lyzwa@gmail.com lub priv na FB tylko po dokonaniu wcześniejszej opłaty rezerwacyjnej.

 

W ponurych mrokach 41 milenium istnieje tylko wojna! Imperium Człowieka rządzone przez nieśmiertelnego Imperatora codziennie musi odpierać bezpardonowe ataki hord orków, podstępnych obcych i największego wroga ludzkości – Chaosu. Co dziennie miliardy żołnierzy giną na niezliczonych frontach rozsianych po całej galaktyce. Codziennie miliony okrętów toczą batalie w pustce pomiędzy gwiazdami. Codziennie tysiące dusz pochłania Złoty Tron na Świętej Terze, by Imperator Ludzkości mógł chronić swych wyznawców przed koszmarami Immaterium. Cały ten wysiłek ma tylko jeden cel: przetrwanie człowieka i jego Imperium.

Nie inaczej jest na świecie-poligonie Geiger 8. Ten gigantyczny ośrodek szkoleniowy Gwardii Imperialnej ma tylko jedno zadanie – trenować jak największą ilość żołnierzy. Ze względu na swój rozmiar szkolone są tu wszelkie odziały żołnierzy, od prostej piechoty po wyspecjalizowane eskadry lotnicze. Rekruci przybywają tu z pośród milionów różnych  światów rozsianych po całej galaktyce.  Mają różne zwyczaje, przesądy i kulturę. Wszyscy wiedzą jednak, iż są tu by odbyć morderczy trening, który przygotuje ich do heroicznej walki o przetrwanie Imperium. W piekielnych warunkach hartowane są ich ciało i duch. Część z nich nie dotrwa do końca, część się załamie, a jeszcze inni skierują na siebie wzrok Inkwizycji. Jednak ci, którzy przeżyją będą gotowi by stawić czoła wszystkim zagrożeniom Ludzkości.

Nad wszystkim bacznie czuwa doświadczona kadra oficerska. To właśnie od tej niewielkiej grupy osób zależy jak zostaną ukształtowani przyszli żołnierze. To wielka odpowiedzialność i obowiązek, który powierza się tylko najbardziej doświadczonym i godnym. W trosce o zapewnieni jak najwyższych standardów, kadra jest regularnie modernizowana. Starzy oficerowie odchodzą, lub giną na polach bitwę, a ich miejsce zajmują nowi pełni pasji i poczucia obowiązku.  Niedawno do astroportu przyleciał nowy kontyngent dowódców, którzy mają objąć posadę nauczycieli. Niestety szalejąca burza skutecznie odcięła ich od kwater dowództwa. Kilku z nich przypadkiem spotkało się w kantynie „Serwoteria Mikro”. Mało kto wiedział jak ważne będzie to spotkanie. Mało kto wiedział, iż przypadek nie istnieje.

Role (wszystkie unisex):

Komisarz polowy Herkonen – tropiący akty niesubordynacji, zdrady i dezercji w szeregach Gwardii Imperialnej. To spokojny i opanowany człowiek o przenikliwym wzroku. Nie straszna mu zawierucha pola bitwy czy batalie toczone przy urzędowym stole. Zawsze znajdzie czas by osądzić Gwardzistę za jego zbrodnie. Odpowiada za egzekucję 156 mieszanego regimentu z Golgoty. Wszyscy zostali straceni za zdradę. Na Geiger -8 przyleciał w celach zawodowych.

Major Cydaris – opanowany taktyk. Jego wyrafinowane plany ofensywne nie raz pokrzyżowały zamiary wroga. Pochodzi z Golgoty, świata o zabójczej atmosferze, posiadającego jednak cenne zasoby naturalne. W swej karierze dowodził głownie siłami piechoty, udowodniając, iż siła ognia to nie wszystko. Liczy się też spryt i zmysł taktyczny.  Lubi herbatę z odrobiną mleka. Ma poprowadzić wykład na temat walk miejskich podczas najbliższej konferencji w Kompleksie Administracyjnym Geiger-8.

Kasztelan Czeczenko – specjalizuje się w wojnie partyzanckiej i technikach zwiadowczych. Pochodzi ze słabo rozwiniętego świata agralengo. Nie ufa technice a swój los powierza Imperatorowi. Wielokrotnie odznaczany i poddawany zabiegom odmładzającym. Bystry człowiek o przyjaznym i cichym usposobieniu, rzecz niespotykana u kogoś po 54 latach służby. Na Geiger-8 został sprowadzony w celu szkolenia oddziałów specjalnych z Catachanu.

Techmajor Tezla –  dowódca Skiitari Adeptus Mechanicus. Logiczny i precyzyjny tak w czynach jak i wypowiedziach. Pół-człowiek, pół-maszyna – w całości Gwardzista. Znany z żarliwej i gorącej wiary w Omnizjasza. Na swoim koncie ma pokaźną liczbę zasług w zwalczaniu wszelkiej maści Xeno. Nikt tak na prawdę nie wie co robi na Geiger-8, ale prawdopodobnie jest tu w sprawach Mechanicusa.

Pułkownik Rummel – osławiony dowódca wojsk pancernych. Znany z masakrowania przeciwników nad wyraz celnym ogniem artyleryjskim. Cenie sobie jednostki superciężkie i Basyliski. Jego talent sprawił, iż Naczelne Dowództwo zrobi wszystko by nie utracić tak znakomitego oficera. Pozostaje w służbie już 98 rok, na nieszczęście dla wszystkich głupców, którzy stanęli po niewłaściwej stronie jego armat. Miłośnik rysiolisów i drużynowych sportów kontaktowych. Na Geiger-8 został oddelegowany w celu przeszkolenia 99 regimentu pancernego ze Scopuli.

Majori nobilis Lupus – specjalista od wojny hybrydowej. Wytrawny strateg i taktyk operacyjny. Opętany rządzą oczyszczenia galaktyki z ras podludzkich. Czyli wszystkich innych. Wielokrotny uczestnik walk z Chaosem. Wielokrotnie też, przechodził przesłuchanie u Inkwizycji. Ich wynik pozostaje tajemnicą, lecz fakt, iż Lupus nadal chodzi i oddycha, dobitnie świadczy że jest czysty w oczach Imperatora. A przynajmniej Jego inkwizytorów. Został zaproszony do wyjaśnienia zagadnień wojny hybrydowej na konferencji w Kompleksie Administracyjnym Geiger-8.

Admirał Vulkarov – ekscentryczny i skory do ryzyka dowódca podniebnych eskadr Maruderów. Znany z niebezpiecznych i ryzykownych manewrów oraz akrobacji. Zapytany o przyczyny niepowodzenia swojego protegowanego, który chciał powtórzyć jeden z jego manewrów, odpowiedział: „Szczęście to coś, czego nie da się skopiować”. Pasjonat wyścigów i brutalnego hazardu. Podobno ma hodowlę żbikoszczórów. Na Geiger-8 ma za zadanie przetestować nowo powołany elizjański 202 dywizjon szturmowy.

Starszy Chorąży Sztabowy Morgan [w stanie spoczynku]– właściciel i barman w „Serwoteri Mikro”. Stary wiarus niejednej kampanii wywodzący się z rodziny takich samych starych wiarusów. Jest dumny ze swojej przeszłości, jednak barak szczególnych zdolności skutkował przeniesienim do rezerwy po 25 latach służby. Często wspomina, że tęskni za wojskiem i chętnie powróciłby na pole bitwy. Lubi pośpiewać i zgrać coś na bałałajce.

Inkwizytor Quinn – Nikt go nie oczekiwał, spodziewali się wszyscy.

Świat, realia, stroje

Warhammer 40.000 to mroczny i brutalny świat w którym technologia miesza się z religią i magią. Ludzkość sprawuje władzę nad ¾ galaktyki poprzez najbardziej krwawy reżim jaki istniał w jej historii. Codziennie na niezliczonych frontach giną miliardy żołnierzy, tylko po to by być zastąpionymi przez kolejne miliardy w niekończącej się wojnie. Chaos czeka na najmniejsze potknięcie Imperium by w bić w nie swe plugawe zęby. Nad wszystkim czuwa Bóg-Imperator i Inkwizycja, wykonawcy jego woli. Jest to świat pełen bólu i poświęcenia, oddania i wiary, straty i zemsty, krwi i rozpaczy. Po więcej informacji zapraszam do Astrominicanu lub Lexicanum.

Realia są dość proste – gigantyczny świat-poligon i znajdująca się na nim malutka kantyna. Pełna wybitnych i ekscentrycznych osobistości kantyna. Dlatego proszę dodajcie jak najwięcej od siebie do postaci. Co do strojów to mudury wszelkiej maści jak najbardziej są mile widziane. Nie ważne że góra jest od munduru z I wojny a spodnie to zwykłe dżinsy – w tym świecie to przejdzie. Jedyne zastrzeżenie jest do techmajora – z racji jego powiazań z Mechanicusem zaleca się szeroko idące cyborgizacje ciała, plątaniny przewodów , rurek (nie takich spodnie tylko rurek jak np. od odkurzacza) oraz sporej ilości koloru czerwonego. Służę pomocą w razie pytań.

Nie masz stroju więc chcesz się wykręcić od larpa? O nie ma tak łatwo!!! Imperator czuwa i właśnie podsuwa ci pomysły. Ciuchlandy to wspaniałe miejsce na początek. Wiele kurtek, bluz czy marynarek po niewielkich poprawkach idealnie nadaje się na mundur z 41 milenium. Agencji mienia wojskowego też będzie miło jak się do nich przejdziesz, a przecież są w centrum Krakowa. Masz znajomych no nie? Zapytaj może Ci pomogą, przecież na facebooku i tak siedzisz codziennie. Chcesz coś wyrafinowanego i powalającego? Odwiedź teatr Bagatela – za pół darmo dostaniesz super strój. Chcesz urozmaicić mundur? Za „piątaka” na Kazimierzu, Nowym Kleparzu czy Allegro kupisz wspaniałe ordery, medla i odznaczenia. Że komunistyczne? Cóż dodatkowy plus za wpisanie się w realia.

Pytania, hejt i propozycje mile widziane pod adresem e-mail lub PW na FB podanym do zgłoszeń.

Opłata rezerwacyjna

Oto nowość w krakowskim larpingu. Chcesz rolę? Proszę bardzo, ale najpierw opłać się Mistrzowi Gry i ją sobie zarezerwuj. Opłata jest w całości zwracana na miejscu larpa i akurat można ją przepić. Nie przyjdziesz? Cóż przepijemy ją za Ciebie i zapomnij o jej zwrocie. Jesteśmy jak Urząd Skarbowy i żadne L4, odwiedziny rodziny, czy urwane głowy nas nie przekonają, że nie mogłeś wziać udziału w larpie. No chyba, że ogarniesz kogoś na swoje miejsce, kto Ci tę opłatę zwróci.

Dane do przelewu:

W tytule przelewu wpisujemy:  tytuł larpa, rolę którą rezerwujemy oraz imię i nazwisko gracza

Odbiorca: Michał Ladra

Nr konta: 80 1050 1445 1000 0092 1019 1285

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *