Kraków by Night: Hejnał Nocy XXXVI – Epilog

 

Podtytuł: Epilog

Kraków to przeklęte miasto, gdzie nawet Rodzina błądzi w mroku tajemnic i rzeczy niezwykłych. Stare ulice wydają się tętnić własnym życiem, zupełnie jakby posiadały duszę. To miasto kontrastów. Puby i akademiki pełne młodych ludzi, czczących nowoczesne wartości a potem ginących w wyścigu szczurów. Obok nich żyje starzejące się konserwatywne pokolenie, nie rozumiejące pośpiechu i zawsze znajdujące czas na herbatę. Pogańskie rytuały na kopcu Kraka obok pełnych wiernych kościołów katolickich. Wyludniony z Żydowskiej społeczności Kazimierz. Kraków – Miasto Umarłych Królów. Czy jesteś gotów doświadczyć tutaj swojego Requiem?

Autor: Michał „Samalai” Ladra, Agnieszka Ladra
Gdzie: R’lyeh Cafe, Kurniki 3.
Kiedy: 26 czerwca (sobota), 18:00.
Realia: Wampir: Requiem, Kraków
Klimat: Danse Macabre, Mistycyzm/Legendy
Mechanika: Mind’s Eye Theatre
Zapisy: krakowbynight@larpownia.pl

Składka: 10 zł.

Składkę można wpłacić na nasze konto (preferujemy taką formę), albo przekazać ją na miejscu Agnieszcze.

Agnieszka Ladra
07 1140 2004 0000 3902 7924 8149

Facebook: odwiedź wydarzenie
Strona projektu: odwiedź

Hejnał Nocy IV Sezon – Wprowadzenie:

Zapowiedź:

Niektórzy chcą wierzyć, że pewne rzeczy nie zmieniają się, trwają przez wieki niczym monolit. Król, Smok, Tarnowscy, otchłań Wieliczki – niektórzy mogliby odnieść wrażenie, że było to zawsze i zawsze będzie. Czy jednak można mieć taką pewność? Pamięć Nieumarłych zamazuje się wraz z każdym letargiem, co sprawia, że im dalej sięgnąć, tym wspomnienia stają się niepewne.

Co jeżeli Kraków nie był nigdy tak stały, jak chciałoby twierdzić Invictus? Czy rzeczywiście nigdy nie było tutaj Kartian, a Krąg Wiedźmy wyrósł dopiero w ostatnich latach? Czy nie zaznał czasów, kiedy to Niepokonani byli gośćmi w stołecznym mieście, Lanca dopiero walczyła o swoje pierwsze wpływy, a członków Ordo palono na stosach niczym heretyków?

Czy Król naprawdę jest wieczny?

Czerwiec 2020 miał się okazać początkiem czasu przemian, na który być może wielu nie było przygotowanych. Ostatnie tygodnie potęgowały wrażenie ciszy przed zbliżającą się, nieuchronną burzą: przede wszystkim, zauważono brak kontaktu ze strony Wawelu i rodu Bierkowskich, którzy do niedawna wykazywali większą, niecodzienną aktywność. Tą jednak nagle jakby ktoś uciął nożem. Doszło też do kolejnych zniknięć – od kilku miesięcy nie było kontaktu z Aleksandrą Rońdą oraz Anną Pogardą, śmiertelniczkami trzymającymi się blisko Rodziny. Opustoszały okolice Bagrów i Starego Wilka, tereny przy Tandecie, również cały zachodni Kraków: domeny Konstancji Branickiej, Fiodora Wrońskiego, Dariusza i Alicji Niewiadomskich. Nikt nie umie powiedzieć co się z wyżej wymienionymi dzieje – czyżby kolejne zamachy łowców albo działąnia ABW? Podobna cisza była odczuwalna na terenie Nowej Huty i Mistrzejowic. Wiele dawnych domen przestało być kontrolowanych przez Klub Dżentelmenów.

Wśród śmiertelnych bardziej niepokojące wydają się jednak inne zaginięcie: policja poszukuje Niny Wasilewskiej, formalnej liderki fundacji znanej jako „Chór Mareny”; w sprawę zaangażowani są również prywatni detektywi i akcencje reklamowe, które oklejają miasto mając nadzieję odnaleźć swoją przywódczynię. Nie jest to jedyne nazwisko, o którym ostatnio jest głośno jeżeli chodzi o zaginięcia…

~ ~ ~

Więcej w najbliższej prasie, którą znajdziecie na odsłonie!

  • Rodzina – spis najważniejszych faktów historycznych, praw, funkcji oraz postaci.
  • Mapa domen Krakowa, z zaznaczeniem ciekawych miejsc. Uwaga! Na mapie pojawiła się nowa kategoria, p.t. „Pojawienie się nowych?”, która wskazuje o plotkach na temat nowych obecności. Punkty zawierają opisy o symptomach, na podstawie których stworzono domniemanie, iż ktoś się tam pojawił.

Plan spotkania:

  • 18:00 – od tej godziny jesteśmy i można przychodzić na miejsce gry, aby się przebrać i przygotować do gry,
  • 19:00 – zaczynamy grę w dwóch oddzielnych fabularnie lokacjach,
  • 00:00 – orientacyjna godzina, o której kończymy grę, poprzedzone zamykającym grę wydarzeniem.
  • później: szalone afterparty!

Uwagi i logistyka:

Zniesiona zostaje zasada unikania uśmiercania postaci graczy – pod warunkiem posiadania motywu ku temu. Jeżeli już w tym momencie uważacie, że Wasza postać może mieć powód, aby zaatakować inną, w celu uśmiercenia jej – napiszcie nam o tym. Jest to przydatna informacja dla nas, jeżeli chodzi o planowanie gry.

Zasady gry w R’lyeh:
– mamy zarezerwowaną salę kotarową oraz RPG 1, jest to przestrzeń, którą mamy na wyłączność;
– będziemy też mogli sobie siadać przy stolikach w korytarzu, które normalnie są wyłączone z użytkowania, stolik przy lampce (9) i kotarce (10) jak się wchodzi do korytarza z sali z planszówkami,
– możliwe, że będziemy mieli też dostęp do salek RPG 2 oraz Maska, na ten moment są jednak zarezerwowane dla kogoś innego;
– maseczki według wytycznych trzeba nosić cały czas w lokalu, poza siedzeniem przy stoliku. Jak będziecie sami na sali to nie ma problemu, robicie co chcecie, ale jak np. przy Masce będą ludzie, to dobrze żeby gracze mieli maseczki – jeżeli ktoś nie za bardzo chce w nich biegać, musi się skupić na grze w naszej strefie, a maskę mieć na wszelki wypadek w i kieszeni;
– na barze będzie czekało na nas wino w lampkach, karafkach, sok porzeczkowy  oraz specjalny drink „True Blood” na bazie Jaggerze i ginie, który według opisu wygląda ponoć jak krew :)

Do zobaczenia! Widzimy się już w sobotę, 26-go czerwca!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *