W cieniu Drakenhofu X: Akt lokacyjny

Bez nazwy-1

Erhardt von Rosswart niedługo przed swoją śmiercią stworzył Akt Lokacyjny, wzorowany na prawie Nuln. Wszystko wygląda na to, że rada miejska zamierza kontynuować jego dzieło. Ciekawe, co z tego wyniknie? Po wojnie domowej, która przetoczyła się przez Sylvanię, kraj wydaje się otwarty na wszelakie zmiany…

Autor: Michał „Samalai” Ladra
Gdzie: Bukowina Piwnica, ul. Topolowa 42
Kiedy: 8 lipca, 19:00
Realia: Warhammer Fantasy Role Play (Inspirowane Grą o Tron oraz odrobinę Wiedźminem)
Klimat: intrygi dworskie, polityka, tajemnica
Miejsce akcji: Rada miejska miasta Waldenhof
Mechanika: DKWDDK
Zapisy: drakenhof@larpownia.pl

Grupa na facebooku
Wydarzenie na facebooku

Wikia dramy

Zapowiedź:
Śniegi po raz kolejny przykryły białym puchem Sylvanię. Zamarły walki i handel, a życie całej krainy, wydawałoby się, zapadło w sen. Oczywiście, znacznie większe od pogody znaczenie miało powodzenie ostatnich rozmów pokojowych w zamku Waldenów. Nie mniej jednak plansza gry o władzę nie została pusta: został wybrany nowy lektor kościoła Sigmarowego, Fennwartowie nadal pozostali bez ziem, Ossenbachówna ogłosiła się władczynią i została ukoronowana, wciąż trwają większe i mniejsze spory między sylvańskimi szlachcicami. Do rywalizacji dołączyło kilka mniejszych rodów, które zaczęły zyskiwać na znaczeniu. Nadal też nie wiadomo, jakiego zagrożenia można spodziewać się po tajemniczej baronowej von Carstein, która wydaje się mieć pewien wpływ na wydarzenia Sylvanii.

Zima to jednak nie tylko czas ciszy. W siedzibie rady miejskiej trwają prace nad Aktem Lokacyjnym, wprowadzonym jeszcze przez Erhardta von Rosswart. Szlachta, obecna w tym czasie w mieście, postanowiła spotkać się właśnie tam, aby przyjrzeć się planowanym zmianom.  Wydaje się, że, gdy za murami tego niewielkiego, acz dostojnego budynku panuje mróz i szaleją zamiecie, wewnątrz można cichcem załatwić wiele spraw, jak i zwyczajnie spotkać się z tymi, którzy wpływają na losy Sylvanii.

Tymczasem wszystko wskazuje na to, że po wojnie  zyskał na znaczeniu nowy kult, wcześniej słabo znany w tej mrocznej krainie. Młoda kapłanka bogini miłosierdzia, Shallyi, wraz z akolitkami, które ochoczo dołączyły do służby, zaczęła wspierać chorych i biednych, tych, których wewnętrzny konflikt w Sylvanii pozbawił domostw i zdrowia. Jaki wpływ będzie to miało na politykę i plany możnych?

Informacje:
O 18:00 planuje prelekcję na temat walki na dramie. Proszę o obecność wszystkich, którzy zamierzają używać broni w grze. Drugi „kurs”, tym razem z udziałem dwóch znawców szermierki odbędzie się w sierpniu.

Chcesz zagrać?
Do dramy można dołączyć w każdym momencie, wystarczy wysłać swoje zgłoszenie na adres mailowy: drakenhof@larpownia.pl. Zasady tworzenia postaci są opisane tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *